vivre.ro

duminică, 14 octombrie 2012

Red Bull si-a riscat sloganul

Red Bull iti da aripi
Prin sponsorizarea saltului pe care Felix tocmai l-a realizat de la aproape 39000 de kilometri, mai mult decat si-a propus, Red Bull si-a riscat sloganul „Red Bull iti da aripi”.
Scriu acum, cand sloganul lor este in siguranta, pentru ca acum am realizat legatura dintre sponsor si sportiv. Insa va imaginati cat de mult au riscat acestia, doarece se putea intampla orice odata ce Felix atinge viteza sunetului, pe care cel mai probabil l-a si depasit si a supravietuit. Insa la momentul in care acestia au acceptat sa ii sponsorizeze tentativa nu se stia nimic.
Partea buna este ca saltul s-a realizat, s-a realizat cu succes si Felix a aterizat cu succes si pe picioare. In saltul sau a doborat 3 recorduri, insa nu 4 asa cum a sperat. Primul este cel pentru cel mai inalt zbor cu balonul, al doilea este cel pentru cel mai inalt salt in gol, iar al treilea pentru cea mai mare viteza atinsa de o persoana in cadere libera.
Asadar Red Bull iti da aripi ramane in picioare si acum cu si mai multe aripi. Si este si mai indreptatit sa spuna acest lucru. Felicitari lor pentru insipatia de a profita de acest moment si felicitari si lui Felix pentru reusita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!