Am terminat cu alegerile, cu lucrurile astea stresante si cu diferentele de opinii si vreau sa vorbesc acum despre evenimentul Biz la care am participat in urma cu cateva zile, si sunt convinsa ca ati citit despre Social Media Summit Cluj. Nu incerc sa raman la urma, ci doar asa mi-a iesit. Iar ce am scris atunci este doar o prezentare a ceea ce urma sa vedem acolo, si vorbesc la plural, pentru ca, asa cum va spuneam, am participat la SMS Cluj insotita de toata echipa SEO de la Silkweb.
Si sa incepem cu inceputul. Am ajuns la fix acolo, asa ca am tot intrat in sala pentru prima sesiune, care a inceput cu o persoana care anul trecut m-a surprins. Desi ne asteptam ca Adi Hadean sa ne mai dea o lectie de pasiune si de bune practici, insa acesta ne-a anuntat ca aceasta este ultima conferinta din domeniul Social Media la care participa in calitate de speaker. Insa nu a uitat sa ne sfatuiasca sa facem ceea ce ne pricepem sa facem si sa nu ne abatem de la un raport calitativ ridicat.
Urmatorul la rand a fost Groparu, si ii spun asa pentru ca majoritatea il cunosc asa, iar el ne-a inspirat pozitivism prin discutia despre dezvoltarea personala prin blogging. Iar la final, cel mai interesant, a fost momentul lansarii oficiale a doua teasere concepute pentru filmul „Usturoi” care urmeaza sa apara in anul ce vine.
Mai departe Gaben.ro, care anul acesta nu a mai avut la fel de multe emotii. Pentru cei care nu stiu, el este maestrul video-bloggingului din Maramures, in sensul ca vine din Maramures. El ne-a invatat despre tipurile de clipuri si ne-a prezentat continuarea la tutorialul de anul trecut de baut tuica. De aceasta data ne-a invatat cum sa ne „dezbatam”, ca o introducere pentru trusa de dezbatat.
Cel care a incheiat sesiunea este Chinezu, care era tare suparat pe comunitatile locale de bloggeri care nu au cam miscat nimic in ultima vreme, cu mici exceptii. In plus, el ne-a spus cum crede in treimea bloggeri-clienti-agentii.
Sesiunea a doua a inceput cu reguli de etica, din partea auto-declaratei KGB-iste Cristina Bazavan. Apoi reprezentanta Danone, Andreea Bosoi, ne-a prezentat cateva date despre campamnia #launiaurt. Apoi Cristian Manafu ne-a pus in actiune cu o discutie despre mediile sociale prin care ne putem promova ca si companii. Reprezentantul Johnnie Walker, Andrei Gusidi ne-a prezentat un film de prezentare a brand-ului si ne-a invatat sa bem whisky.
Dupa o masa copioasa, ultima sesiune ne-a gasit alaturi de Alex Negrea, care a prezentat toate misterele Facebook-ului in calitate de retea de socializare pentru companii, celor care nu le cunosteau pana in acel moment.
Cam asta a fost tot. Sper ca nu v-am plictisit.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ti parerea!