vivre.ro

vineri, 10 februarie 2012

Intoarcerea pe plaiuri mioritice

Am ramas datoare sa va povestesc cum am ajuns inapoi in tara dupa mica vacanta in Spania. La intoarcere eram deja obisnuita cu avionul si nimic nu ma mai speria la el. Chiar m-am plasat langa geam ca sa vad cum decoleaza si cum ne indepartam cu repeziciune de pamant.
Compania cu care am zburat
La decolarea din Bilbao, pilotul a vrut sa se asigure ca regretam plecarea de acolo si a facut un tur pe la malul oceanului si ne-a aratat o panorama care imi pare rau ca nu pot sa v-o arat si voua. Dar am sa incerc sa va descriu. Imaginati-va o stanca care s-a aruncat in ocean, dar ca sa nu raneasca apa cu duritatea sa, si-a legat o basma de nisip la sold si acum basmaua pluteste de-asupra apei. Asa arata intreaga coasta a Cantabriei. La ora 18 cand am decolat noi, noaptea se imbina cu ziua si soarele apunea, incalzind plajele inguste ale coastei si facandu-le sa ia o culoare rosiatica, la fel ca si casele de sus de pe coasta, care aveau deja aprinse luminile, iar pe masura ce ne inaltam, totul incepea sa semene cu musuroaie de licurici.
Luati o gura de aer si reveniti cu picioarele pe pamant. Cred si eu ca v-a luat valul putin. Cred pentru ca eu am fost acolo si nu am putut sa imi revin pentru minute bune.
Am zburat timp de doua ore si ceva, asa se face ca avionul a avut intarziere la revenirea pe sol, in Munchen. Poate ca v-am mai spus, dar aeroportul din Munchen este imens si a trebuit sa il strabatem tot in 15 minute, cat aveam pana la imbarcarea in avionul care ne aducea acasa, pe jos. Am avut noroc ca nu era foarte aglomerat si am ajuns exact la timp. Bun, acum ne puteam linisti. Doar ca a mai aparut o problema. Bagajele. Cum vor putea cei de la aeroport sa le scoata din avion, sa le scaneze si sa le transfere in celalalt avion in doar 15 minute? Nu stiu cum au reusit, dar bagajele noastre au ajuns la timp, pentru ca le-am gasit la Cluj cand am ajuns.
Insa inainte de a ateriza, pilotul ne-a spus cateva cuvinte, printre care si urmatorul mesaj: "In curand vom ateriza in Cluj-Napoca, iar vremea aici este foarte buna, temperatura fiind de -17 grade." Va dati seama care a fost expresia de pe fata noastra. Am ramas inmarmuriti, pentru ca veneam de la +10 grade in Spania. Oricum, totul a fost bine, dar lumea nu a aplaudat la aterizare. :))