vivre.ro

joi, 22 decembrie 2011

O reclama buna, cum nu am vazut de mult timp

Asa cum poate stiti si voi, eu sunt pasionata de reclame si, in general, de tot ce inseamna publicitate. De aceea, de curand am vazut o reclama care mi-a atras atentia prin originalitate si simtul umorului.

Il urmariti si voi, desi nu cred ca va este necunoscut...



Gata?

Acum? Bun... Poate ca nu veti fi de acord cu mine... dar mi se pare o reusita a Romtelecom. Si pana la urma si pachetul pe care il promoveaza este foarte bun.
Pretul 59 lei pentru Pachetul Anului este foarte bun si accesibil pentru toata lumea. Insa atentie! Acesta este valabil doar pana in 31 ianuarie 2012. Dupa aceasta data, cel mai probabil, vor aparea alte oferte. ;))
Partea cea mai buna din acest pachet este multitudinea avantajelor serviciului Dolce interactiv. Prin acesta toata lumea beneficiaza de un meniu foarte bine structurat care inlesneste activitatea persoanelor din casa. Apropo de asta, stiati ca fiecare persoana poate sa aiba profil separat? Aceasta optiune ajuta parintii care doresc sa acorde copiilor acces la anumite programe.
Inca o optiune foarte interesanta este "Filmoteca", care ne ajuta sa ne alegem filmele, sa le sortam pe categorii de interes, de unde sa le alegem in momentul in care le vizualizam. De asemenea se poate verifica disponibilitatea serviciului Dolce Interactiv, prin accesarea unui simplu link. Si mai are multe optiuni care va fac viata mai usoara, dar va las sa le experimentati.
Cam atat... mai multe puteti sa aflati pe site si din videoclip. Asa ca.. vizionare placuta!

luni, 19 decembrie 2011

Povestea Social Media Summit Cluj - partea a III-a

Asa cum v-am promis, s-a terminat pauza de masa, si am intrat in cea de-a treia conferinta, care a pus capac de distractie si voie buna la acest summit. Am ras copios cu Victor Kapra, dar am picat in fund si ne tavaleam pe jos cu mainile strangandu-ne de burta la prezentarea lui Chinezu, iar Adi Hadean a restabilit echilibrul, mentinand starea predominanta de buna dispozitie.
Ar fi interesant sa vad la ce se gandea fiecare cand a citit ce am scris mai sus despre prezentarea lui Chinezu. Poate multi si-au imaginat chiar momentul. Insa nu a fost chiar asa. Acestia din urma ne-au lasat o atitudine pozitiva cu care am plecat de la Hotelul City Plaza spre casa. Trebuie sa mentionez ca prezentarea lui Adi mi-a placut deoarece a avut ceva special, ceva ce nu poti sa gasesti pe un cateva slide-uri. A avut o parte moralizatoare de care avea nevoie toata lumea pentru a putea medita cat mai bine la ceea ce va face mai departe in acest mediu atat de viu si de colorat, in comunitatea din care face parte fiecare si de care ar trebui sa se ataseze, incercand sa transmita mai departe acest sentiment de atasament si ceea ce el genereaza. Adica fericire. Asta este ceea ce imi genereaza mie apartenenta la o comunitate cat mai unita.
Inainte de a pleca din Cluj am facut un mic ocol pe la Iulius Mall, ca sa ne clatim ochii prin vitrine si sa ne obosim picioarele prin magazine. Sa avem motive sa ne simtim obosite. Pe drum am avut nevoie de mai multe momente revigorante ca sa nu adormim avand in vedere ceata care nu ne lasa sa mergem mai repede.
Astept cu nerabdare urmatorul summit sau conferinta in domeniu, caci mi-am amintit cum a fost la olimpiade si am vazut cat de mult te poate ajuta un astfel de eveniment. (Networking, networking, learning and fun)

14.30 – 16.00 Conferinta 3: Cum lucreaza bloggerii cu brandurile
Cum folosesti brandul personal ca locomotiva pentru alte branduri? Cum transformi o pasiune intr-un blog de succes si, apoi, intr-un business? Capcana cifrelor – cat public sau ce public “livrezi” brandurilor?
Speakeri
Victor Kapra, Consultant online, www.victorkapra.ro
Cristian China-Birta, Antreprenor online, www.chinezu.eu
Costin Cocioaba, Owner, www.refresh.ro
Adi Hadean, www.adihadean.ro

Moderator: Marta Usurelu, Redactor Sef, revista Biz