vivre.ro

duminică, 9 decembrie 2012

Cum sta treaba cu cei care nu vor sa mearga la vot

Stampilele de vot au asteptat
M-am saturat sa tot vad persoane care arata cu degetul spre rata mica de prezenta la vot, dar care nu s-au sinchisit sa isi ridice dosul de din confortul propriu ca sa isi spuna dorinta prin vot, pentru ca au fost destul de multe variante din care sa aleaga, sau, cel putin, sa isi anuleze votul, dar sa faca acel act de prezenta.
Sunt convinsa ca daca cei care nu au votat, fiind majoritatea, daca ar fi mers la vot sa isi anuleze votul, ar fi castigat un mare nimeni, si atunci si-ar fi pus cineva un mare semn de intrebare. S-ar fi ingrijorat macar Digi24, ca ei par sa fie cei mai impartiali dintre toate televiziunile si sunt sigura ca toate ar fi pomenit de acest lucru. Insa pana cand vor face acest gest prin care sa arate ca le pasa, eu cred ca ar trebui sa taca. Nimic mai mult decat sa taca si sa nu se faca comentator arogant al alegerilor celorlalti care, asa cum sunt ei, batrani, tineri sau altceva, au facut efortul de a merge prin frig si zapada sa mearga sa voteze. Ceea ce fac ei se numeste lasitate, iar lasul odata plecat, nu se mai aude.
Iar tot pentru cei care au nu votat si se intreaba aparent cu seninatate care este reprezentarea din parlament, le spun ca reprezentarea este pentru cei care s-au sinchisit sa voteze. Pentru cei carora le pasa. Mergand la o extrema, desi nu obisnuiesc sa fac asta, sunt de parere ca cei care nu au votat nu ar trebui sa aiba dreptul sa primeasca orice fel de sprijin din partea guvernului, sau a parlamentului, tocmai pentru motivul din care nu voteaza: pentru ca nu exista acolo o persoana care sa se potriveasca cu principiile lor.
Cam atat am avut de spus, pentru ca nu mai vreau sa ma enervez. Asta este parerea mea.
P.S. Maramuresenii m-au dezamagit in acest senes, pentru ca ne-au pus pe al doilea loc de la coada in ceea ce priveste prezenta la vot.

luni, 3 decembrie 2012

Social Media Summit Cluj, editia a 10-a

Social Media Summit Cluj
„Social Media devine amplificatorul interactiunii consumatorilor cu brandurile si mediul preferat de transmitere si comunicare a experientei de brand.”
Aceasta este fraza mea preferata din prezentarea evenimentului Social Media Summit Cluj. Este inca un eveniment organizat de Revista Biz la care voi participa impreuna cu colegii mei din echipa de SEO a firmei Silkweb, despre care v-am mai spus. Practic, este un cadou al companiei sub forma de training, daca se poate numi asa. Are loc in data de 5 Decembrie, asadar peste doua zile si se tine la Cluj-Napoca, in sala de conferinte a City Plaza Hotel.
O parte dintre noi, si bineinteles si eu, am mai participat si anul trecut la acest eveniment. Asa cum am mai povestit, a fost foarte frumos si educativ. Sunt convinsa ca si anul acesta va fi cel putin la fel de bine. Speakerii sunt dintre cei mai cunoscuti si reprezentativi pentru aceasta zona a Transilvaniei de Nord-Vest, dar si reprezentativi pentru Romania si pentru companiile care se folosesc de Social Media pentru a isi promova campaniile cu succes.
In primul rand, se va vorbi despre puterea unei comunitati, aceea a acestei regiuni. Apoi se va vorbi din partea companiilor care au dezvoltat campanii de Social Media, iar in cele din urma primim un training intensiv despre Facebook, cea mai extinsa retea de socializare din Romania.
Cat despre motivul pentru care fraza aceea este favorita mea, va voi lasa pe voi sa descoperiti. Astept cat mai multe pareri.